Radio Free London

Logs from pirates on shortwave.
Log van piraten op korte-golf. (Ned & Eng)

Moderator: Moderators group

Post Reply
Guest

Radio Free London

Post by Guest »

RFL now for the second day on 6275 kHz. But do those guys only have 1 tape, i heard now for the second day the same 3 records and jingles.
Getting a little bit borred.........

New legal station Radio Waddenzee on 1602 kHz 80 procent and good modulation here in Groningen.

Greetings Black-Bird.
robbie

TAPE PIRATES

Post by robbie »

yes r.f.l. again hole day 1 tape.I heard 5 times Blondie,And a couple of times the same jingles again and again.Please guys make a live programm.

Oke greeting robbie
Guest

radio free london

Post by Guest »

wat schets mijn verbazing een heel weekend met bagger en herhaling
dat maakt zogenaamd profesionele radio
de engelsen hadden een paar weken geleden nogal wat op te merken op radio tower nou petje af voor deze jongens
ook opmerkingen richting space man nou ook petje af voor deze man
het is me al een paar keer opgevallen dat ze gewoon een bandrecorder ergens neerzetten met een zender en gewoon een weekend laten draaien en dan maar zeiken als er een keer een sterk station op hun zogenaamde freqenties komt
wat mij verbaast dat ik geen enkele reactie van het engelse front lees
of vinden ze dit nu leuk of zo
en als ik het nieuws moet geloven krijgen we radio london op de middengolf vanuit nederland gericht op engeland 1395 khz

hee verder nog een leuke dag een kleine reactie
vanuit harkema het moerasgebied bij uitstek gr fokke
Last edited by Guest on Wed May 18, 2005 17:21 pm, edited 1 time in total.
Frans

RFL

Post by Frans »

Vergeet niet dat het in de UK zeer link is om te draaien, daarom zetten ze gewoon een tape aan , maar geen mens heeft het lef om er een ander bandje in te doen. Maar ja, wel het hele weekend hetzelfde geluid en de 6275 bezet. Komt er een NL station op de 6275 dan begint het gedram weer. Ophouden en naar de pup een pint pakken!!
Guest

hallo frans

Post by Guest »

ik ben niet op een eindeloze discussie uit hoor
ga maar een paar postings naar beneden je hebt ze alras gelezen
ging over tower en spaceman we weten allemaal wat deze jongens neerzetten dat dit in engeland niet kan weet ik ook wel
ze hebben het over slechte programmas ik zat vanmorgen om 5 uur te luisteren en toen draaide de tape ook nog zo zie je maar waar de echte luisteraars zitten maar verder was het erg rustig op de middengolf was het rond 6 uur redelijk druk
als er piraten zijn die zich hier aan ergeren kan ik me best voorstellen
draai dan een programma wat in het voor is opgenomen
kwestie van tijd klokken of een goed software pakket
of een straalverbinding en als ik al die engelse sites bekijk is daar wel aan te komen dat hoeft ook niet duur te wezen
dan zit er ook wel wat onwil onder deze lui
gr fokke
robbie

rfl

Post by robbie »

he frans,dit wou ik nog ff kwijt over die tape gasten daar,Hoezo het is link om te draaien in engeland.
Is het hier in holland niet link dan,En stations met een paar dwangsommen dan hihihihi.

Verder ik maak me er ook niet druk over,Maar laat dan R.F.L. naar een andere freq.gaan.Ik meen me te herrineren toen de tower er zat,hun nog niet op de 6275 zaten.

Ze moeten het maar uitzoeken daar,En bang om die tape om te draaien hihihihi,Laat dan die zender uit.

nou allemaal gegroet,ook centraal .

robbie
Theo

Robbie

Post by Theo »

He Robbie, heb je de oren laten zakken??
Andy Richards

Post by Andy Richards »

That's all very well boys,but when Spaceman broadcasts his signal has good power,good modulation & NO SPLATTER............unlike The Tower!!!!


Andy Richards.
Post Reply